معرفی یخچال پرده هوا
نوشته شده توسط : آوا امینی

این یخچال به صورت 6 متری است یعنی به نوعی 3 تا یخچال 2 متری که به یکدیگر متصل شده اند، عرض این دستگاه 70 سانتی متر و ارتفاع آن با در نظر گرفتن تاج دستگاه به 2 متر و 20 سانت می رسد.

یخچال پرده هوا 6 متری

مجموعه ی کیچن سنتر می تواند در بخش تاج این یخچال نام فروشگاه یا لوگوی کسب و کار شما را به صورت لیزری حک نماید، از دیگر ویژگی های یخچال پرده هوا 6 متری می توان به وجود پایه های چرخ دار آن اشاره کرد به طوری که وجود چرخ برای پایه ها جابجایی آن را بسیار راحت کرده و شما می توانید برای نظافت به راحتی آن را حرکت دهید.

 

همانطور که می دانید نکات طلایی نگهداری از یخچال پرده هوا هستند که میتوانند با تامین برودت و سرمای کافی به سالم و تازه نگه داشتن مواد غذایی کمک کنند و این یخچال ها انواع مختلفی داشته و از آن ها در فروشگاه های زنجیره ای، خواربار فروشی، سوپرمارکت و… استفاده می شود.

در این یخچال های صنعتی می توان انواع لبنیات، نوشیدنی و… را نگهداری کرد، در بین انواع یخچال های صنعتی یخچال پرده هوا یکی از مدل های پرطرفدار است که هوا را از طریق فن های کابین مکش کرده و بعد از سرد کردن و عبور از اواپراتور از دهانه ی فن بیرون می فرستد و با تکرار این فرآیند برودت و سرمای کافی برای خنک و تازه نگه داشتن مواد غذایی فراهم خواهد شد. علاوه بر این در یخچال پرده هوا می توانید انواع خوراکی ها را در معرض دید مشتریان چیده و از این طریق مشتریان بیش تری جذب کنید.

 

یخچال طلایی 4 متری

این یخچال نمایی از جنس استیل طلایی داشته و قابل اتصال به برق تک فاز شهری می باشد، یخچال طلایی طولی برابر با 2 متر و عرض 85 سانتی متر دارد؛ ارتفاع این یخچال تا تاج برابر با 2 متر و 20 سانت است.

برای تاج این دستگاه با توجه به درخواست مشتری نام رستوران لیزر شده و پشت این لیزرها با تعبیه ی ال ای دی های خاصی این امکان را فراهم کردیم تا نور تابیده شده دید بهتری ایجاد کرده و سبب جلب توجه و افزایش مشتری شود.

می توانید با توجه به کسب و کار خود نام، طرح یا لوگوی مورد نظر را برای بخش تاج سفارش داده تا برای شما طراحی و عرضه شود.

نمای این یخچال از 2 طرف شیشه است و نمای جلو، شیشه ی ثابت و نمای پشت درب دار بوده که به وسیله ی 6 درب لولایی باز و بسته می شود.

در داخل یخچال طلایی 4 متری می توانید انواع سیخ های کباب را جای دهید؛ در واقع برای اینکه بتوانید به راحتی انواع سیخ کباب را داخل یخچال جای دهید این یخچال با عرض بزرگی ساخته شده است.

 

راهنمای خرید تاپینگ ترشی

از تاپینگ ترشی به جهت نگه داری انواع ترشی، زیتون، کلم شور، خیارشور و … در مغازه های ترشی فروشی، زیتون فروشی، ساندویچی و فست فود استفاده میشود. از جمله اصلی ترین نکات برای تهیه تاپینگ سرد ترشیجات عبارت است از:

جنس لگن

معمولا جنس لگن های تاپینگ از استیل است اما حتما در زمان خرید توجه داشته باشید که جنس لگن های تاپینگ از استیل بوده و قابلیت شستشو داشته باشد.

قدرت موتور

از آنجایی که تامین برودت و سرمای کافی برای نگه داری ترشی و زیتون به قدرت موتور یا کمپرسور بستگی دارد پس حتما در زمان خرید قدرت موتور را بررسی کنید و مطمئن شوید که دستگاه توانایی تامین سرما و برودت کافی را دارد.

بیشتر بخوانید» راهنمای خرید تاپینگ سرد و گرم

جنس تاپینگ زیتون و ترشی

از آنجایی که داخل تاپینگ، ترشی و زیتون نگه داری می شود پس باید کاملا بهداشتی بوده و از استیل ضد زنگ ساخته شده باشد.

 





:: بازدید از این مطلب : 6
|
امتیاز مطلب : 2
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : چهار شنبه 14 شهريور 1403 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: